Дистанційне навчання з 18.01.21р. по 22.01.2021р.
Понеділок 18.01.2021р.
- Доброго ранку усім! Навчальний день розпочнемо із ранкової гімнастики:
1. ЯДС
Попрацюйте з підручником. Прочитайте текст на с.3.
- Усно дайте відповіді на такі питання:
- Що відбувається зі снігом, коли він потрапляє на поверхню води?
- Що далі відбувається зі снігом?
- Як утворюються крижинки?
- За якої температуривода перетворюється на лід?
Проведіть дослід: попросіть у батьків шматочок льоду та погляньте, що буде відбуватися з ним у теплій кімнаті. Далі помістіть шматочок льоду в склянку і подивіться, чи змінить лід свою форму.І наостанок помістіть шматочок льоду в скланку з водою. Спостерігайте, чи тоне лід у воді?
Можемо зробити такі висновки: У теплій кімнаті лід тане. Шматочок льоду не приймає форму предмеу, куди його поміщають. Лід у воді не тоне. Він легший за воду.
Запам'ятайте про лід із таблиці:
Виконай завдання із друкованого зошита на с. 1 і 2.
Усно підведи підсумки:
- Що таке лід? Назви його властивості
- За яких умов вода перетворюється на лід, а лід - на воду?
- Якби лід був важчий за воду, де б він знаходився у водоймі, що замерзає?
2. Укр.мова
- Переглянь відео:
- Сьогодні дізнаємося про будову слова.
- Переглянь відео:
- Виконай завдання 1 і 2 з підручника на с. 83
3. Математика:
Вівторок 19.01.2021р.
1. ЯДС - Пригадайте правила поведінки на льоду. Щоб краще їх запам"ятати, перегляньте відео:
Усно дайте відповіді на такі питання:
- Чи за будь-якої погоди взимку можна грати в ігри на свіжому повітрі?
Є природні явища, за яких небезпечно грати в зимові ігри.
- Чи здогадалися, про які зимові явища йдеться?
Прочитай:
Іноді взимку трапляється відлига. Відлига - це тепла погода з таненням снігу, льоду. Пригріє сонечко, з півдня налетить вітер і принесе відлигу. Сніг підтане, стане вологим, буде легко ліпитися.
- А після відлиги буде мороз - і на снігу утворюється тверда кірочка - НАСТ, на дорогах - ожеледиця. На деревах і дротах утворюєтся пухнаста снігова бахрома - паморозь, а на ґрунті і траві - іній. Напрочуд красивим стає все навкруги.
- А чому виникають бурульки?
- Сніг на схилі даху тане , тому що сонячні промені нагрівають його до температури вище нуля, а краплі води, що стікають біля краю даху, замерзають, тому що ту температура нижче нуля. Вода, що відтанула, стікає і краплями звисає з краю даху, утворюючи бурульки.
Поміркуйте, чим небезпечні бурульки?
Як уберегтися від травмувань?
- Попрацюйте у підручнику на с. 5 та 6.
2.Укр.мова
Попрацюйте у підручнику на с. 83, впр.3 і 4. Вправу 3 виконуй за таким зразком:
Завдання на період з 18.05 по 22.05.20р.
П'ятниця ,22.05.20р.
1.ЯДС-мої хороші,ви весь тиждень старанно працювали,тому сьогодні час трішки відпочити.Перейдіть за посиланням:
2.Дизайн-спробуй виготовити:
3.Математика-спробуй попрацювати у друкованому зошиті,без допомоги дорослих,на с.28-30
Четвер, 21.05.20р.
- Доброго ранку, мої маленькі друзі:
1.Читання - Сьогодні в Україні святкується День вишиванки:
У зошиті з лісовими звірятами ( зошит з читання) від попередньої роботи відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
21 травня
Класна робота
Зроби звуко-буквений аналіз слів "вишиванка", "вишивати", "одяг".
Прочитай цікаві факти про вишиванку: https://folkmoda.net/articles/ukrainska-vyshyvanka-10-cikavyh-faktiv
2.Укр.мова - у зошитах відступіть 1 рядочок вниз і в наступному напишіть:
21 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: В в вв Вв ви ши ва нка вишиванка
Переглянь відео :
Спиши з тексту третє і четверте речення:
Подивіться, яку гарну роботу зробив наш Матвій: https://mylenaadress.blogspot.com/p/blog-page_88.html
3.Математика - розгорни зошит і запиши:
21 травня
Класна робота
Роботи сфотографуй і відправ мені на перевірку.
Середа, 20.05.20р.
Ранкова руханка:
1. ЯДС - Сьогодні ми поговоримо про поведінку людей у громадських місцях.
Розгорни підручник на с.93 і прочитай, що таке ГРОМАДСЬКІ МІСЦЯ.
- Громадські місця - це: бібліотеки, музеї, кінотеатри, театри, храми, парки, магазини.
- Розгляньте завдання із першим сонечком і поміркуйте, що це за знаки.
- Завдання із другим сонечком: що роблять діти в парку? Хто з них не доьримує правил поведінки у громадських місцях?
- Посадіть перед собою свої улюблені іграшки і розкажіть їм, яких правил слід дотримуватися у громадських місцях.
- У друкованому зошиті виконай завдання на с.42.
Перепочинь: обійми когось із рідних та скажи їм якусь приємність)))
2.Читання - Післябукварик с.58-59
3. Малювання - намалюй малюнок мені, своїй вчительці. Адже я так давно тебе не бачила і хочу, хоча б, через малюнок відчути тебе.
4. Математика - у тоненькому зошиті відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
20 травня
Класна робота
Всі роботи сфотографуй і надішли мені у вайбер.
Вівторок, 19.05.20
- Доброго ранку. Гімнастика:
1. Читання - розгорніть жовтий підручник на с.72. Сьогодні поговоримо про африкат [дж ]
У зошитах з лісовими звірятами відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
19 травня
Класна робота
Зробіть звуко-буквений анліз слів : джип, бджола, джем.
Прочитайте завдання 2 на с. 72 і 73 ( 3 рази)
2. Укр.мова - у тоненьких зошитах від попередньої роботи відступіть 1 рядочок вниз і в наступному запишіть:
19 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: Дж дж бдж джо адж джі джм джу ждж їжджу
З наступного рядочку напишіть :
Словниковий диктант
Роботу сфотографуйте і надішліть мені у вайбер.
Відпочиньте:
3. Математика : всю роботу записуйте у тоненький зошит:
19 травня
Класна робота
Понеділок, 18.05.20
- Доброго ранку, малята. Розпочнімо із гімнастики:
1.ЯДС - поміркуйте над такими питаннями:
- Чи може людина існувати без природи? Чому?
- Яким чином люди завдають шкоди природі?
- Чому потрібно охороняти природу?
- Що люди мають робити для охорони природи?
Сьогодні ми будемо говорити про те, чому потрібно охороняти рослини і тварин.
\ - На Землі з кожним роком стає менше лісів. Це призводить до зміни клімату.
- Розгорніть підручник на с. 89 та 90 і опрацюйте текст.
Словничок:
- Переглянь відеоролик:
Правила поведінки у природному середовищі:
- Переглянь відео:
- Попрацюйте в підручнику на с.91-92 і у зошиті на с. 39-40
- Підготуйте розповідь про червонокнижну рослину або тварину рідного краю і зніміть відеоролик.
Відпочиньте :
18 травня
Класна робота
- Перед письмом розімни руки:
- Налаштуй на гарну роботу свій мозок:
Хвилинка каліграфії : запиши в рядочок числа сьомого десятку ( 61-70)
Відступи 1 клітинку вниз і запиши приклади у два стовпчики. Обчисли їх:
- Прочитай задачі та усно їх розв'яжи:
1.У зоопарку було 8 білих лебедів і 2 чорні. На скільки більше було білих лебедів,ніж чорних?
2. В озері плавало 10 дорослих лебедів, а маленьких лебедят - на 4 менше. Скільки малят плавало в озері?
3.Біля ставка шукали жабок 3 чаплі, а журавлів було на 2 більше. Скільки журавлів було біля ставка? Скільки всього птахів було біля ставка?
4. на дереві сиділо 5 сов, 2 з них сховались у дупло. Скільки сов залишилося?
5.На бЕрезі стояли 10 пінгвінів. Коли кілька стрибнули у воду за рибою, залишилось 7 пінгвінів. Скільки пінгвінів стрибнули у воду?
- Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі різних типів.
- Розгорни підручник на с.212 і розглянь малюнок до завдання 1.
1.Назви птахів, зображених на малюнку. ( Перевір себе: страус, гуска, півнгвін, журавель, сова)
2.Що цікавого ти про них знаєш? ( Перевір себе: гуска, журавель і сова вміють літати, а страус і пінгвін - ні. Пінгвіни живуть у холодних краях, а страуси - у теплих. В Україні у дикій природі живуть лише гуси,журавлі та сови.)
3.Чим корисні птахи? ( Перевір себе: поїдають шкідливих комах, дрібних гризунів, розносять насіння)
- Перелічи птахів у порядку спадання їхньої маси.
- Знайди суму мас найважчого та найлегшого птахів ( Перевір себе : 82+2=84 ( кг))
- Знайди різницю мас найважчого та найлегшого птахів ( Перевір : 82-2=80(кг))
Завдання 2 с.213
Дай відповідь на запитання у завданні та виконай записи у зошиті:
10-3=7(кг)
23-10=13(кг)
23-3=20(кг)
Фізкультхвилинка:
Завдання 3 :
Прочитай умову задачі. Назви числові дані, шукане. Запиши скорочений запис умови та розв'язок задачі.
Перевір себе:
Завдання 4( усно):
Прочитай завдання та обчисли. (Перевір себе: 48-6=42 кг - морські котики; 89-18=71 кг - страуси)
Завдання 5:
Що потрібно зробити, щоб порівняти число та числовий вираз? (Спорчатку обчислити числовий вираз, а потім порівняти числа). Відступи 1 клітинку вниз і запиши вирази у два стовпчики та порівняй.
Дякую за гарну роботу. Сфотографуй зошит і надішли мені.
Перерва: відпочинь 15 хв
3.Укр.мова - у тоненькому зошиті відступи 1 рядочок вниз і в наступному запиши :
18 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії : З з Зз зз за оз із зі аз ез зе
Із підручника зі с.55 , завд.1 спиши у зошит перший абзац. Підкресли зеленим кольором слова, що відповідают на питання який?
Фото роботи надішли мені.
Завдання на період 12.05 по 15.05
Вівторок 12.05.20
-Розпочнімо із ранкової гімнастики:
1.Читання-Післябукварик с.60-61,прочитати та виконати завдання.
2.Укр.мова-Післябукварик с.50-51,виконати завдання і надіслати фото мені у вайбер
3.ЯДС-Знайди зайве слово в кожному рядочку:
Лев,тигр,корова,слон,пантера.
Зебра,олень,коза,лось,антилопа.
Заєць,ведмідь,вівця,лисиця,вовк.
-До якої групи належать ці "зайві" тварини?
-Ми сьогодні продовжимо вивчати свійських тварин.
-Розгорініть підручник на с.86.Прочитайте текст у першій вправі.
-Перегляньте відеоролик:
-Перегляньте наступний відеоролик:
-Самостійно опрацюйте у підручнику с.86-87,а у зошиті с.36-37
Дізнатися цікаво:
Собака був першою твариною,прирученою людиною.Ці тварини завжди трималися неподалік житла людини,чекаючи їжі.З того часу люди розводили собак,використовуючи їх з різною господарською метою.У світі налічуюють понад 400 порід собак.У наші дні спеціалісти виводять собак слухняних лагідних порід,зручних для утримування вдома.
-У кого є вдома або в бабусі собака,зніміть відеоролик і розкажіть однокласникам про нього.
Середа 13.05.20
1.Читання- "Дзень-дзелень"-
Дзвонив раз дзвін-
Дзеленчав до дзиґи він.
Дзиґа дзвін не помічала,
Перед дзеркалом дзижчала.
-Яке звукосполучення зустрічається найчастіше?
-Сьогодні будемо пізнавати нове про звукосполучення [дз].
-Розгорніть підручник на с.56.Чим граються котик і мишка? (Дзиґою)
У зошитах з лісовими звірятами відступіть 4 клітинки вниз,10 вправо і запишіть:
13 травня
Класна робота
Зробімо звуко-буквений аналіз слова дзиґа:
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ:звукосполучення [дз] завжди позначає один звук!
Прочитайте у підручнику с.56-57,у зошитах з лісовими звірятами виконайте звуко-буквений аналіз слів: ґудзик, дзвінок, качкодзьоб.
2.Укр.мова-у тоненьких зошитах відступіть 1 рядочок вниз і запишіть:
Хвилинка каліграфії: Д д З з Дз дз дзьоб дзиґа
З підручника на с.56 у завданні 2 спишіть другу частину тексту( після запитання синім кольором і до синьої крапочки).
ЗАПАМ'ЯТАЙЕ: при переносі у словах буквосполучення [дз]розривати НЕ МОЖНА!
3.Математика - https://www.liveworksheets.com/rp294790es
Переглянь відео та попрацюй в тоненькому зошиті. Запиши:
Четвер 14.05.20р.
1.Читання - розгорніть жовтий підручник на с. 52. Розгляньте малюнок.
- Уявіть себе на малюнку - де ви опинилися?
- Що ви бачите?
- Що робить мишка?
- Що робитть котик?
- Як ви гадаєте, чи можна в реальному житті зустріти динозавра?
Послухайте:
- У зошитах з лісовими звірятами відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
П'ятниця 15.05.20р.
1.ЯДС - хвилинка цікавинка:
Свиня - це одна з найперших сільськогосподарських тварин, а предком свійської свині був дикий кабан. Чи відома вам приказка "Брудний,як свиня"? - Так от, насправді свиня - охайна ттварина, вона ніколи не ляже у брудну підстилку,якщо поряд є чиста. Вона лізе в багнюку, щоб бути чистою: після такої ванни свиня лягає просто неба, щоб обсохнути, потім шукає твердий предмет - дерево чи камінь - і треться, очищаючи шкіру від паразитів. Свиня любить воду, полюбляє купатися і здатна пропливти 4- 5 км. Свиня - хороша мати: вона стійко оберігає своїх дитинчат.
Прочитай вірш:
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ:звукосполучення [дз] завжди позначає один звук!
Прочитайте у підручнику с.56-57,у зошитах з лісовими звірятами виконайте звуко-буквений аналіз слів: ґудзик, дзвінок, качкодзьоб.
2.Укр.мова-у тоненьких зошитах відступіть 1 рядочок вниз і запишіть:
13 травня
Класна робота
З підручника на с.56 у завданні 2 спишіть другу частину тексту( після запитання синім кольором і до синьої крапочки).
ЗАПАМ'ЯТАЙЕ: при переносі у словах буквосполучення [дз]розривати НЕ МОЖНА!
Відпочинь:
3.Математика - https://www.liveworksheets.com/rp294790es
Переглянь відео та попрацюй в тоненькому зошиті. Запиши:
13 травня
Класна робота
- В друкованому зошиті виконай завдання на с. 25
Не забувайте, що карантин ще продовжується і слід дотримуватись правил:1.Читання - розгорніть жовтий підручник на с. 52. Розгляньте малюнок.
- Уявіть себе на малюнку - де ви опинилися?
- Що ви бачите?
- Що робить мишка?
- Що робитть котик?
- Як ви гадаєте, чи можна в реальному житті зустріти динозавра?
Послухайте:
14 травня
Класна робота
- Надрукуйте рядок великої "Д"
- Зробіть звуко-буквений аналіз слова динозавр
- У підручнику прочитайте текст задання 2 на с.52. Спробуйте його переказати.
- Прочитайте вірш у завданні 2 на с.53. Напишіь невеличку розповідь про свого друга з нашого класу ( у зошити з лісовими звірятами).
Роботу сфотографуйте і відправте мені.
2.Укр.мова - у тоненьких зошитах запишіть:
14 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії : Д д ДД дд Дд Д д ДД дд Дд
Із підручника спишіть слова вправи 1 на с. 52 і 53. Зеленим кольором підкресліть слова, які відповідають на питання хто?
Відпочиньте:
3. Математика - Перегляньте відео, в тоненьких зошитах запишіть
14 травня
Класна робота
Всі записи робіть у зошиті:
У друкованому зошиті виконайте завдання на с. 26 ( до уроку 118)
П'ятниця 15.05.20р.
1.ЯДС - хвилинка цікавинка:
Свиня - це одна з найперших сільськогосподарських тварин, а предком свійської свині був дикий кабан. Чи відома вам приказка "Брудний,як свиня"? - Так от, насправді свиня - охайна ттварина, вона ніколи не ляже у брудну підстилку,якщо поряд є чиста. Вона лізе в багнюку, щоб бути чистою: після такої ванни свиня лягає просто неба, щоб обсохнути, потім шукає твердий предмет - дерево чи камінь - і треться, очищаючи шкіру від паразитів. Свиня любить воду, полюбляє купатися і здатна пропливти 4- 5 км. Свиня - хороша мати: вона стійко оберігає своїх дитинчат.
Прочитай вірш:
Поросятко захворіло,
Бо ніколи рук не мило.
Їло яблука гнилі,
Що валялись на землі.
І болить животик в нього,
Маму зве на допомогу.
Плаче, гратися не хоче,
Стогне навіть серед ночі.
Мама свинка воду гріє,
Варить ліки з деревію,
Міряє температуру,
Пить дає гірку мікстуру.
Порося поклала в ліжко,
Казку прочитала з книжки,
І зказала мама-свинка:
Памятай гарненько синку,
Щоб ніколи не хворіти
Треба з милом руки мити.
Вимий носик, вушко, шийку,
Не в калюжі, не в помиях,
А чистенької водички
Набери собі з кринички.
Мий всі овочі і фрукти,
Тільки свіжі їж продукти.
І тоді ,моє свинятко,
Буде все у нас в порядку.
- У підручнику на с. 88 є завдання - виконай його.Якщо нема жолудів, зроби аплікацію з паперу.
2. Математика - розгорніть підручник на с.210, розгляньте завдання 1.
- Чи відвідуєте ви спортивні секції?
- Чим корисні заняття спортом?
- Розгляньте малюнок завдання 1.Як тренуються левеня і тигреня?
Левеня і тигреня У змаганнях участь брали.
Тренувалися щодня. Хто займався більше часу,
Штанги, гирі піднімали Зміг підняти більшу масу.
- Розгорни тоненький зошит, відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
- Попрацюй в друкованому зошиті на с. 8-9
Відпочинь:
3. Укр.мова - у жовтому підручнику попрацюй на с.50-51.
- У зошиті з лісовими звірятами відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
- Чи відвідуєте ви спортивні секції?
- Чим корисні заняття спортом?
- Розгляньте малюнок завдання 1.Як тренуються левеня і тигреня?
Левеня і тигреня У змаганнях участь брали.
Тренувалися щодня. Хто займався більше часу,
Штанги, гирі піднімали Зміг підняти більшу масу.
- Розгорни тоненький зошит, відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
15 травня
Класна робота
- Переглядай відео і працюй у зошиті:
-- Попрацюй в друкованому зошиті на с. 8-9
Відпочинь:
3. Укр.мова - у жовтому підручнику попрацюй на с.50-51.
- У зошиті з лісовими звірятами відступи 4 клітинки вниз, 10 вправо і запиши:
15 травня
Класна робота
- Зроби звуко-буквений аналіз слів : уроки, розклад, Маня
- Запиши у зошиті розкладуроків, який складається з твоїх найулюбленіших.
Переглянь відео:
ЗАПАМ'ЯТАЙ, що слово Україна завжди пишеться з великої букви.
- Уважно переглянь завдання 2 на с.51 та запам'ятай .
- У тоненькому зошиті з укр.мови відступи 1 рядочок вниз, а в наступному запиши:
15 травня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: У у Уу ур ву Ук Ул Ус лу ту жу му
- З нового рядочку спиши текст зі с.51 завд.2 ( під малюнком).
- Новий рядочок: запиши 3 цікавих факти про Україну, які можеш дізнатися з інтернету ( попроси допомоги дорослих).
За сьогодні всі роботи сфотографуй і надішли мені для перевірки!!!
Завдання на період з 05.05. по 08.05
П'ятниця 08.05.20р.
- Доброго ранку!Ранкова гімнастика:
1.ЯДС - попрацюйте з підручником на с.83
- Пригадайте, що тварини поділяються на такі групи:
- У підручнику завдання 1 ( верхнє сонечко) на с.83. Що зображено на малюнках у кружечках? Простим олівчиком встановіть відповідність між зображенням тварин і малюнками у кружечках.
- Розглянь фото комах у завд.2. Дізнайся цікаві факти про комах:
- Розглянь с.84 у підручнику.
- Попрацюй у друк.зошиті на с.33-34
Відпочинь:
2. Дизайн - у друк.зошиті з ЯДС виконай завдання на с.35
3.Читання-жовтий підручник с.43 читати 5 разів
У зошиті з укр.мови запиши:
8 травня
Класна робота
Малюнковий диктант
Свійські тварини
Переглянь відео і запиши слова:
У зошиті з укр.мови запиши:
8 травня
Класна робота
Малюнковий диктант
Свійські тварини
Переглянь відео і запиши слова:
Дякую за те, що гарно працювали протягом тижня та були активними на онлайн уроках в Zoom
Бажаю на вихідних гарно відпочити та з новими силами чекаю на заняттях у вівторок!!!
Четвер 07.05.20р.
- Доброго ранку. Розімнімося:
1.Читання - попрацюй з жовтим підручником на с.36-37
В зошиті з лісовими звірятами відступи 4 кл вниз, 10 вправо і запиши:
7 травня
Класна робота
Зроби звуко-буквений аналіз слів із вправи 1 на с. 37 ( другий стовпчик): кільце,сонце,яйце.
Прочитай текст на с.37 завд.2. У зошиті з лісовими звірятами намалюй цвіркуна і його будиночок.
Вивчи вірш.Зніми відео, як ти його читаєш напам'ять та надішли мені у вайбер.
Заліз цвіркун на пічку.
Таку він має звичку:
Як сонечко сідає –
Співати починає,
Щоб краще спали діти,
Щоб снилися їм квіти
І різнокольорові
Чудові сни казкові…
Перепочиньте, попийте водички, помийте руки.
2.Укр.мова - розімни пальчики:
у тоненькому зошиті відступіть 1 лінієчку вниз, а у другій напишіть:
7 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: Ц ц цв ця це ці ци йц иц нц ац
Розгорни жовтий підручник на с.36 та спиши у зошит текст із вправи 3.
Зеленим кольором підкресли слова,які відповідають на питання хто?
Свою роботу сфотографуй і надішли мені.
Середа 06.05.20р.
- Добрий ранок, малюки! Підготуйтесь до гімнастики:
1.ЯДС - Сьогодні ми поговримо про рослини рідного краю. Пригадайте ознаки рослин, виконавши тест за посиланням:
Перегляньте відео:
У підручнику на с.79 виконай завдання із місяцем,а у друк.зошиті завдання 1 на с.30
- Розгорніть підручник на с.80: назвіть їстівні та отруйні гриби. Яких грибів не можна збирати? Чому?
- Прочитайте про лікарські рослини на с.80
- За допомогою інтернету дослідіть, чому рослина мати-й-мачуха отримала таку назву і розкажіть про це бабусі або дідусеві.
-У друкованому зошиті виконай завд.2 і 3 на с.30
-У підручнику прочитай с.81-82 та у друк.зошиті виконай завд.4,5 на с.31
2. Укр.мова - Післябукварик с. 46-47.Фото надішли мені у вайбер
Перепочинь:
3. Читання - подивись і послухай:
4.Дизайн-друк.зошит з ЯДС с.32
Фото виробів надішліть мені у вайбер
Вівторок 05.05.20р.
- Доброго ранку, мої любі. Розпочинаємо ранкову гімнастику:
1. Читання - У зошиті з лісовими звірятами відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
5 травня
Класна робота
-Пограймо у гру : з розсипаних букв складіть слово: ЙОНРА. Запишіть слово, яке у вас вийшло, у зошити і зробіть його звуко-буквений аналіз.
- "Буквена математика" : виконайте дії та запишіть у зошитах утворені слова.
Наприклад: мед - д + даль + йон = медальйон ( це слово я записую з нового рядочку у зошит і ставлю кому)
йо+гур+т= два-а+ій+ка=
ліс-с+ні+й+ка= три-и+ій+ка=
лід-д+й+ка= майор-р+незнайко-знайко+з=
Всю роботу в зошиті сфотографуйте і відпрате мені у Вайбер.
- Сьогодні ми продовжимо вивчення звуку [й]. Попрацюйте з підручником на с.35. Прочитайте буквосполучення, яке тримає мишка.
- Прочитай вголос для улюбленої іграшки текст із завдання 2.
- А тепер дай відповіді на запитання:
1.Про що йдеться у тексті?
2.Я можу помилятись, але, здається, тато хотів поговорити із сином?
3.Чому хлопчик переживав?
4. Які риси характеру роблять людину вихованою?
5. Чи радісну новину повідомив тато?
5.Як потрібно поводитись з меншими братиками та сестричками?
- Стань перед дзеркалом та спробуй прочитати текст в особах, але кожну роль виконуй самостійно.
А тепер відпочинь, попий водички та порухайся:
2.Укр.мова - розгорни жовтий зошит на с. 23 та пропиши букву "Й".
Тепер розгорни тоненький зошит, відступи 1 лінійку вниз , запиши:
5 травня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка : Й й йо Й й йо Й й йо Й й йо
Запиши слово:
Диктант
Прослухай запис, якщо потрібно, став на паузу:
Роботу сфотографуй та надішли у вайбер.
Завдання на період 27.04 по 30.04
Четвер 30.04.20р.
-Гімнастика :
1.Читання - Післябукварик с. 44-45
2.Укр.мова - у тоненькому зошиті 1 лінієчка вниз, у наступній:
30 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: Ф ф Ф ф Ф ф
Сфотографуйте роботу і надішліть мені
3. Математика : в тоненькому зошиті відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
30 квітня
Самостійна робота
Сфотографуйте і скиньте мені
4. Трудове:
Середа 29.04.20р.
-Доброго ранку. Швиденько поспішайте на ранкову гімнастику:
1. ЯДС: Перегляньте відео:
Відеороботи чекаю до 03.05.30р. В понеділок, 04.05.20р. об 11 год скину запис розіграшу.Бажаю усім перемоги!!!!
2. Укр. мова: у тоненькому зошиті відступити 1 лінієчку вниз, у другій посередині записати:
29 квітня
Класна робота
Фото класної роботи надішли мені у вайбер.
Час відпочити та поспівати:
Час відпочити та поспівати:
3. Малювання:
Дякую за те, що гарно попрацювали!!!!
Вівторок 28.04.20р.
-Доброго ранку. Як завжди, розпочинаємо із зарядки:
1. Читання - перегляньте мультик, перейшовши за посиланням:
У зошиті з лісовими звірятами пропустіть 4 клітинки вниз, 10 вправо, а в 11 запишіть:
28 квітня
Класна робота
Зробіть звуко-буквений аналіз слів Йосип, Йєті
А тепер розгорніть підручник на с.34, почитайте казку у вправі 2.
СЛОВНИЧОК:
Йєті - це снігова людина.
Натщесерце - не поївши.
З нового рядочку посередині з великої букви запишіть слово Тест і дайте відповідь, обравши правильний варіант та записавши його в зошит ( наприклад: 1.а 2.д 3.г).Кожну відповідь записуйте з нового рядочку. Робота повинна виглядати так:
Отож, питання тесту:
1.Як звати снігову людину?
а)Йєті
б)Йосип
2.Яким був Йєті?
а)голодним
б)ситим
3.Що любив їсти Йєті?
а)травичку, жучків, комашок
б)котлети,борщ, пироги
Фото всієї роботи надішли мені у вайбер.
2.Укр.мова -
У тоненькому зошиті відступіть 1 лінійку вниз, а в наступній запишіть:
28 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: рядок Й й йо Й й йо Й й йо
Класну роботу сфотографуй і надішли мені у вайбер.
Відпочинь:
Понеділок 27.04.20р.
-Доброго ранку,мої любі.Розпочнемо день із ранкової гімнастики:
1.ЯДС- сьогодні у нас незвичайний урок.Ми вирушимо на екскурсію.Отож,підготуйте чай,бутерброди,хороший настрій та посмішку!
-Сьогодні дізнаємось про водойми нашого краю.
-Ви готові вирушати? Тоді розпочнімо:
Після гарної екскурсії слід закріпити свої знання та попрацювати з підручником.Нам допоможе Тимофій (підручник с.76)
-Про водойму нашої області розкаже Вероніка:
-Ви були уважними!Будь ласка,розгорніть зошити на с.28-29 та виконайте завдання.
-Уважно перегляньте відео:
Пройдіть обов'язковий тест:
Відпочиньте,пострибайте,помийте ручки та випийте водички:
2.Читання-попрацюймо із підручником с.32
-Прочитайте слова у завд.1(на с.32 і с.33) та за допомогою простого олівця дужками поділіть слова на склади.
-У зошиті з лісовими звірятами відступіть 4 кл.вниз,10 вправо і запишіть:
27 квітня
Класна робота
-Зробіть звуко-буквений аналіз слів грибний,липень,книжка (фото відправте мені у вайбер)
-Розгляньте зображення книги у вправі 2.
-Прочитайте текст із вправи 3 мовчки 2 рази,а тоді комусь із рідних 1 раз.
-Вправу 2 на с.33 прочитайте.Доберіть заголовок до тексту та простим олівчиком запишіть його у підручнику.
-Порахуйте,скільки речень у цьому тексті.
-Завдання 3 прочитайте.Під кожним словом у підручнику запишіть однину чи множину означає слово.Якщо однину-один предмет-то під словом олівцем пишете одн.А якщо множину-багато предметів-то записуєте мн.
-Трішки відпочиньте:
3.Укр.мова- у тоненьких зошитах відступіть 1 лінійку вниз,у наступній посередині запишіть:
27 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: рядочок К к
-З нового рядочку із жовтого підручника зі с.32,завд.3 спишіть перших 5 речень.
Фото всієї класної роботи надішли мені у вайбер.
Пам'ятай,що зараз-період карантину.Тому,дотримуйся правил та привчай до них дорослих:
Завдання на період з 13.04 по 17.04.2020р.
- Доброго ранку, мої маленькі друзі! Як же я за вами скучила!!!! Розпочнімо наш робочий день із ранкової гімнастики:
1.ЯДС+ укр.мова ( інтегрований урок) - Сьогодні ми поговоримо про рідну землю,рідний край. Розгорніть, будь ласка,підручники з ЯДС на с.72 та послухайте вірш:
- Поміркуйте, що автор називає рідним краєм?
Прочитайте текст. Малюнки замінюйте словами:
https://docs.google.com/document/d/1giKIjXPNtA47AcYX586aTBjAvLK0ObWNvz0oV4npCSA/edit
- Спишіть цей текст у тоненькі зошити з укр.мови. Від останньої роботи відступіть 1 лінійку вниз, а в другій запишіть:
13 квітня
Класна робота
Списування
- Фото роботи надішліть мені у вайбер.
- Розгорніть підручники з ЯДС на с.72 і прочитайте про рідний край ( під віршем) та розгляньте малюнки.
- Послухаймо Тимофія, який розкаже про свій рідний край:
- Ліза зачитає прислів'я, які вона знає на цю тему:
- Спишіть цей текст у тоненькі зошити з укр.мови. Від останньої роботи відступіть 1 лінійку вниз, а в другій запишіть:
13 квітня
Класна робота
Списування
- Фото роботи надішліть мені у вайбер.
- Розгорніть підручники з ЯДС на с.72 і прочитайте про рідний край ( під віршем) та розгляньте малюнки.
- Послухаймо Тимофія, який розкаже про свій рідний край:
- Діти, слова "рідний край" можна замінити іншими словами, які означають те саме. Це такі слова, як Вітчизна, Батьківщина. ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ - ці слова пишутся з великої літери, коли ведеться мова про місце проживання людини.
- З нового рядочку в зошиті з укр.мови після списування пропишіть ці слова ( кожне по 1 рядочку).
.
- Творча вправа. Послухайте, якою нашу Україну хоче бачити Артем, і самі поміркуйте про це:
- З нового рядочку в зошиті з укр.мови після списування пропишіть ці слова ( кожне по 1 рядочку).
.
- Творча вправа. Послухайте, якою нашу Україну хоче бачити Артем, і самі поміркуйте про це:
- У підручнику з ЯДС на с.73 прочитаємо вправу із другим сонечком.Допоможе нам Софія:
- Прочитайте словничок.У зошитах з ЯДС попрацюйте на с. 25 та 27
2. Читання - Сьогодні ми читатимемо текст "Несправжня вулиця".
- Поміркуйте, про що буде йти мова?
- Послуйхайте текст:
- Тепер прочитайте текст самостійно:
- Якщо вам зустрілись незрозумілі слова, напишіть мені їх у вайбер, я поясню значення цих слів.
А тепер дайте відповіді на такі питання:
- Про що йдеться у тексті?
- Чи задоволені були діти покупками?
- Чому дідусеві не сподобалася вулиця?
- Що б ви зробили, щоб ваша вулиця була найкращою?
- Продовжіть речення :
Гарний день видався для...
Дідусь купив онукам ...
Повернувшись додому, Юрась із Дмитриком узялися малювати ...
Чудова робота! - похвалив дідусь,- тільки вулиця ...
- Діти, поміркуйте та складіть правила поведінки на вулиці.Розгорніть зошити з лісовими звірятами, запишіть :
13 квітня
Класна робота
та запишіть правила поведінки, які ви склали.
Вівторок 14.04.2020р.
Розпочинаймо наш день із гімнастики:
1.Читання - прочитайте та запам'ятайте скоромовку:
Їжак, їжаченя
Їздять по гриби щодня.
Їжачиха помагає,
Сироїжки їм збирає.
- У тоненьких зошитах з лісовими звірятами відступіть 4 , 10 вправо і запишіть:
14 квітня
Класна робота
- Спишіть скоромоку в зошити по пам'яті, не підглядаючи у текст.
- Розгорніть жовті підручники на с.30 .Розгляньте малюнок.Хто прийшов в гості до котика та мишки?
- Так, це їжачок. Це слово дуже цікаве, адже в ньому 6 букв,а звуків 7!
- Раніше на уроках ми з вами вчили, що буква Ї позначає два звуки [й і ].Ця буква дуууууже цікава, адже вона ЗАВЖДИ позначає два звуки!
- Прочитайте слова із вправи 1 на с. 30.Простим олівчиком легенько поділіть кожне слово на склади ( дужками).
- Прочитайте вправу 2. Зробімо звуко-буквений аналіз слів ( у зошитах з лісовими звірятами)
- Зробіть звуко-буквений аналіз слів їхав, поїзд і відправте фото мені у вайбер.
- Попрацюймо із вправою 3.
Прочитайте текст.
- Чому їжачок колючий?
- Що трапилося б, якби він був без голок?
- Чому їжак та їжачиха засумували?
- Що виготовило для себе їжаченя?
Хвилинка-цікавинка:Подивіться відео про домашніх їжаків:
- А ви б хотіли мати вдома африканського їжачка? Будь ласка, в зошитах з лісовими звірятами намалюйте їжачка
2.Укр.мова - розгорніть тоненькі зошити. Від останньої роботи відступіть 1 лінійку вниз, а в другій запишіть: 14 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії : рядочок великої і малої букви Ї ї ( не з'єднано)
В новому рядочку посередині запишіть слово : Диктант
Увімкніть відео, запишіть букви під диктовку. Якщо не встигаєте, ставте відео на паузу. Після того, як напишете, сфотографуйте роботу і надішліть мені у вайбер.
Середа, 15.04.2020р.
Доброго ранку! Розімнемося?!
1.ЯДС - найпершим завданням на сьогодні буде вивчити свою домашню адресу. Попросіть допомоги дорослих.
Подивіться відео про наше місто.
Розглянь карту України:
- Прочитай назви українських міст. Пригадай, що назви міст ЗАВЖДИ пишемо з великої букви. Розгорни зошит з укр.мови, відступи 1 лінійку вниз, а в другій запиши:
15 квітня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: написати велику "Ї"
З нового рядочку спиши із зображення карти України назви міст,які починаються з букв "В", "Л", "Ж", "К".
- Нумо здійснимо мандрівку іншими містами України. Ознайомимось із назвами міст. Прочитайте:
- Відшукайте на карті свій рідний край. Назвіть область,в якій ви мешкаєте та місто, що є обласним центром ( тобто, головним містом у вашій області).
- За допомогою інтернету дізнайся,які визначні пам'ятки є у твоєму місті. Про пам'ятку, яка тобі найбільше сподобалась, розкажи нам усім, знявши невеличкий відеоролик і відправ мені у вайбер!
А тепер відпочинь: підстрибни 10 разів, пробіжи 3 кола по кімнаті, присядь 5 разів, покрути голівкою вправо-вліво, попий водички та помий руки.
2.Читання - Післябукварик с.35, завд.4,5 6..Жовтий підручник с.31. У зошиті з лісовими звірятами відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіт:
15 квітня
Класна робота
Зробіть звуко-буквений аналіз слів : під'їзд, з'їли, солов'ї.Перед цим НАГАДУЮ, що буква "Ї" ЗАВЖДИ позначає два звуки [йі] і в звуковій моделі позначається [=0]
Фото роботи в зошиті і Післябукварику вишліть мені у вайбер.
3.Математика - в тоненькому зошиті відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
15 квіня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: Пригадайте, які числа називаємо круглими і запишіть їх ( скільки поміститься в рядочок).
- Візьміть простий олівец та лінійку.Накресліть відрізок довжиною 8 см.
- Новий рядочок. Розв'яжіть кругові приклади ( Пригадайте, що кругові - це приклади, в яких результат попереднього - є початком насупного). Приклади запишіть у два стовпчики по 4 приклади, а останній - посередині під стовпчиками.
14+5= 0+12=
12+6= 10+4=
17-6= 19-2=
15-15= 18-8=
11+4=
- На попередньому уроці ми говорили про те, як знайти невідоме зменшуване. Повторіть:
.
- Пригадайте, як називаються числа при відніманні:
- Розгорніть підручник на с. 181. Виконайте усно завд.1
- Сьогодні ми з вами вивчимо правило, як знаходити невідомий від'ємник.А ще будемо вчитися розв'язувати задачі на знаходження невідомого від'ємника.
Запам'ятайте правило:
- Розглянемо завдання 3 на с.182.
Усі діти знають рудого кота.
Кіт Леопольд - сама доброта!
Варто девіз його вивчити, діти:
"Треба всім дружно жити на світі!"
Прочитайте задачу 3. Про кого в ній ідеться?
- Скілки рибок плавало в акваріумі?
- Скількох рибок кіт подарував друзям?
- Скільки рибок залишилось в акваріумі?
У зошитах підступіть 1 кліинку вниз, 10 вправо і з великої букви запишіть слово Задача
Перемалюйте схему у зошит. Поясніть, що в ній позначають смужки кожного кольору.
Допишіть у схемі число рибок, що залишились в акваріумі.
- Як дізнатись, скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям? ( Потрібно від усіх рибок відняти ті, що залишилися в акваріумі).
Запишемо умову задачі:
- Напишіть розв'язання задачі та відповідь.
Фізкультхвилинка:
- Завдання 4 на с. 182. Прочитайте уважно завдання.Я допоможу вам міркувати, а у зошити запишіть самостійно.
- Завдання 5 та 6 виконайте самостійно у підручнику.
- У друк. зошитах на с. 10 виконайте завдання 1, а на с.11 завд.2
Ви сьогодні багато попрацювали. Відпочиньте та перегляньте мультик:
4.Технології:
Дякую за те, що гарно працювали протягом дня. Не забувайте, що зараз карантин і потрібно слідкувати за чистотою своєї кімнати. Тому, дуже вас прошу допомогти своїм батькам та прибрати свою кімнату!
Розпочинаємо день із зарядки :
1.ЯДС - Діти, подивіться навколо себе. Ви бачите столи, стільці, іграшки, книжки, вікна, двері. Усе це зроблено руками людей різних професій.Саме про них сьогодні говоритимемо.
Відгадайте загадки про види професій. Слова-відгадки запишіть у зошит з читання ( з лісовими звірятами) та зробіть звуко-буквений аналіз цих слів.
Розпочинаємо день із зарядки :
Відгадайте загадки про види професій. Слова-відгадки запишіть у зошит з читання ( з лісовими звірятами) та зробіть звуко-буквений аналіз цих слів.
Складіть розповідь про професію когось із ваших батьків, запишіть її у зошити з читання ( з лісовими звірятами) і відпрате фото мені у вайбер. Можете намалювати ще й ілюстрацію до своєї розповіді.
Відпочиньте: потягнітся, походіть по кімнаті, підійдіть до когось із рідних та обійміть, не забудьте сказати їм щось приємне. Попийте водички та помийте ручки
2. Математика - у тоненких зошитах відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і запишіть:
17 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії: записати числа від 20 до 10
Відступіть одну клітинку вниз та запишіть : М.д. ( математичний диктант)
Налаштуйте свій мозок:
Готові? Приступимо:
Запишіть приклади і їх розв'язок( в два стовпчики):
- до 15 додати 3 - знайти різницю чисел 70 і 40
- знайти суму чисел 12 і 5 - 40 збільшити на 20
- від 19 відняти 4 - від 16 відняти 0
- 14 мінус 14 - сума чисел 0 і 12
- 11 плюс 8 - перший доданок 13, другий доданок 3. Сума?
- 18 зменшити на 10 - зменшуване 17, від'ємник 7. Різниця ?
Відступіть 1 клітинку вниз і виконайте завдання:(приклади запишіть у 2 стовпчики по 3 у кожному і 1 приклад посередині)
З нового рядочку запишіть слово Задача та розв'яжіть:
Завдання для НАЙРОЗУМНІШИХ!Розв'яжіть задачу.Запишіть її в тоненький зошит:
- Попрацюй в друкованому зошиті на с. 46 завд. 1,2 ( нижнє) , с.47 завд.3,1,2
Фото робіт надішли мені у вайбер.
3. Трудове - Незабаром ми святкуватимемо Великдень. Перегляньте відео:
Отож, до свята потрібно підготувати писанки та крашанки:
Буд ласка, розмалюйте яєчка до Великодня або намалюйте малюнок та свої найкращі роботи сфотографуйте і надішліть мені ( так, щоб на фото були і ви, і яєчко). Можете сфотографувати сам процес писанкарства. А, розмальовуючи, можете наспівувати красиву пісню:
Гарного вам Великодня, мої любі! Запашної паски та смачної ковбаски! Здоров'я усім міцного, Божого благословення та миру для нашої України!!!!
Завдання на період з 30.03.2020р. по 03.04.2020р.
П'ятниця 03.04.2020р.
Доброго ранку, мої малята!!!!! Розпочнімо день із гімнастики:
1.ЯДС - Сьогодні ви дізнаєтесь, які матеріали використовуюь люди у повсякденному житті. Запам'ятайе визначення зі словничка:
- Прослухайте інформаційне повідомлення від Тимофія:
Наша Вероніка розповість, які вона знає природні матеріали, а які штучні:
- Попрацюймо з підручником. Розгорніть на с.59 та прочитайте.
- Перегорніть на с.60, завдання з першим сонечком : Назвати предмети у своєму будинку, виготовлені зі штучних матеріалів та природних.
-Послухаймо Артема:
- Перейдімо до роботи в зошиті. Розгорніть друковані зошити на с.12, виконаймо завдання 1. Допоможе нам Тимофій:
- Завдання 2 допоможе виконати Яна:
- Завдання 3 допоможе виконати Меланія:
- Завдання 4 виконайте самостійно і фото роботи надішліть мені у вайбер.
- А завдання 5 допоможе виконати Давид:
- Щиро дякую усім за гарну роботу!!! Відпочиньте 10 хвилин, попийте водички та помийте руки.
2.Математика - Налаштуймо наш мозок:
- Розгорніть тоненький зошит. Від попередньої роботи відступіть 4 клітинки вниз, 10 вправо і в 11 запишіть:
3 квітня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: записати найбільше двоцифрове число ...( підказка : це число 99)
Одну клітинку вниз і запишіть: М.д. ( Математичний диктант)
В зошити записуйте тільки відповіді( все в одному рядочку):
- зеленим кольором записати сусідів числа 12; синім кольором записати число, що передує числу 18; червоним кольором записати суму чисел 10 і 5; фіолетовим - сусідів числа 19; зеленим - на скільки 12 більше за 10; червоним - записати різницю чисел 19 і 10.
-Порахуйте усно:
- Розгорніть підручники на с.170, завд.1.
Допоможуть дівчатка:
- Продовження завдання самостійно запишіть просим олівцем у підручнику
- Завдання 2 зробимо разом:
- Відпочиньте:
- Виконаємо завдання 4 у тоненьких зошитах. Від попереднього завдання відступіть 1 клітинку вниз. Відео натискайте на паузу, щоб встигати записувати:
Сьогодні працюватимемо в нових друкованих зошитах ( частина 4)
- Виконайте завдання 1 та 2 на с.6 у друкованих зошитів та відправте мені у вайбер фото класної роботи,фото виконаних завдань у підручнику та фото задань у друк.зошитах.
Відпочиньте та випийте водички. Пострибайте, пробіжіть 3 кола по кімнаті, 5 разів присядьте та вигукніть своє ім'я якнайгучніше. Помийте руки та приєднуйтесь до наступного уроку.
3. Малювання - Покладіть аркуш білого паперу на підлогу навпроти вікна,на початку аркуша поставте іграшку з виразним силуетом( вийде: вікно-іграшка-аркуш).За допомогою простого олівця обведіть тінь,яка падатиме на аркуш.А тоді кольоровими олівцями або фарбами розмалюйте
- Сфотографуйтеся з виконаною роботою або в процесі роботи і скиньте мені фото,я завантажу у наш спільний фотоальбом
На вихідних спробуйте зробити такий експеримент:
Не забудьте про завершальний тест цього дня:
Четвер 02.04.2020р.
Розпочинаємо,як зазвичай,із зарядки
1.Читання - перегляньте відео:
- Розгорніть, будь ласка, жовтий підручник на с.22.Прочитайте склади разом із Дмитриком:
- Перейдімо до виконання завдання 2. Слова прочитає Клім:
-Тепер прочитайте слова,починаючи з голосного читання, а закінчуюючи тихим - 1 раз. Виконали?
- А зараз - від найтихішого до найголоснішого!
- Супер! Так гарно читали, що і в себе вдома почула!!!А хто з вас знає щось цікаве про реп'ях? - напишіть про це у тоненьких зошитах з читання ( з лісовими звірятами), відступивши від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
- Наступне завдання 3. Допоможе Владик:
Владику, ти справжній ерудит!!!
- Прочитайте ці слова самостійно. Що цікавого про комп'ютер знаєте ви?Теж запишіть у зошити.
- Наступне завдання допоможе нам виконати Анна:
- Діти, подумайте і назвіть імена, які пишуться з апострофом?А з якої букви пишуться імена?
- Прочитайте завдання 1 на с.23. Складіт речення з одним іменем і запишіть його в тоненький зошит.Пригадайте, з якої букви ми розпочинаємо писати речення!
- Завдання 3 прочитайте. Спробуйте розіграти цей текст, як у театрі. Попросіть допомоги когось із дорослих. Якщо маєте бажання, то зніміть це на відео і відправте мені.Я буду дуже щаслива вас бачити, бо дуууже скучила!
- Ви гарно попрацювали! Щиро дякую за урок!
Відпочиньте!
2.Укр.мова - послухайте казку від Вані:
- У тоненьких зошитах відступіть 1 лінійку вниз, а в другій посередині напишіть:
- Запишіть це завдання.
- Наступне завдання у Післябукварику на с.34, завд.2.Допомагає Ліза:
- Наступне завдання допоможе нам виконати Анна:
- Діти, подумайте і назвіть імена, які пишуться з апострофом?А з якої букви пишуться імена?
- Прочитайте завдання 1 на с.23. Складіт речення з одним іменем і запишіть його в тоненький зошит.Пригадайте, з якої букви ми розпочинаємо писати речення!
- Завдання 3 прочитайте. Спробуйте розіграти цей текст, як у театрі. Попросіть допомоги когось із дорослих. Якщо маєте бажання, то зніміть це на відео і відправте мені.Я буду дуже щаслива вас бачити, бо дуууже скучила!
- Ви гарно попрацювали! Щиро дякую за урок!
Відпочиньте!
2.Укр.мова - послухайте казку від Вані:
- У тоненьких зошитах відступіть 1 лінійку вниз, а в другій посередині напишіть:
2 квітня
Класна робота
Списування
- Ваше завдання: в жовтому підручнику на с.22 , вправа 3 - списати в зошит та зеленим олівчиком( під лінієчку) підкреслити слова з апострофом.Роботу сфотографуйте та надішліть мені у вайбер
- Далі працюємо в жовтому зошиті на с.14, завд.1 і в цьому нам допоможе Давид:
- Наступне завдання у Післябукварику на с.34, завд.2.Допомагає Ліза:
-А тепер попрацюйте самі і виконайте у Післябукварику завдання 3 на с.34
- Попийте водички, помийте руки та зробіть гімнастику для очей:
3.Математика - попрацюйте в друкованому зошиті на с.35-36
Пройди підсумковий тест цього дня:
Не забувайте, що зараз КАРАНТИН!Нагадуйте своїм рідним та близьким про правила перебування на карантині!Будьте здоровими! Я ВАС ЛЮБЛЮ!!!!
Середа 01.04.2020р.
Розпочинаємо наш день,як завжди, із гімнастики
- Сьогодні незвичайний день. Першого квітня у всьому світі відзначають День сміху. В цей день прийнято розігрувати своїх рідних та близьких. Пропоную і нам трішки посміятися)))
1.ЯДС - пергляньте відео і, якщо у вас є всі потрібні матеріали, зробіть виріб,сфотографуйтесь з ним та вишліть фото мені у вайбер.Поїхали!
Дякую Матвію,його сестричці та мамі за таке класне відео!!!
2.Математика - Полічіть десятками в межах 100 у порядку зростання та в порядку спадання. Нам допоможе Тимофійко
- Тепер полічіть у межах 20 у порядку зростання та в порядку спадання. Справились? Ось,як виконав завдання Владик
Розгорніть підручник на с.166 та перегляньте вправу 1 разом із Владою
- Розгорніть тоненькі зошити з математики, від попередньої роботи відступіть 4 клітинки вниз та запишіть:
1 квітня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка:записати число 30 цілий рядочок та обрати "королеву"
Щоб підготувати руку до письма, виконайте пальчикову гімнастику
-Від каліграфічної хвилинки відступіть 1 клітинку вниз та виконайте завдання 2 на с.167
Перевір себе : 10 12 12 14 17 19 14 16 18 20
-Задання 2 допоможе нам виконати Даринка:
- Попрацюймо над завданням 4 з Веронікою
- В зошитах відступіть 1 клітинку вниз, 10 вправо в 11 запишіть слово Задача. Запишіть коротку умову,розв'язок та відповідь.
Перевірте:
Перевірте:
-Відступіть 1 клітинку вниз і завдання 5 допоможе виконати Ліза.Вона диктуватиме, а ви - записуйте:
-Від останнього запису відступіть 1 клітинку вниз , три клітинки вправо і напишіть з великої букви : Самостійна робота
Самостійно виконайте завд.6,7,8 зі с.168. Кожне завдання записуйте з нового рядочку. Сфотографуйте всю класну роботу і відправте мені у вайбер.
Відпочиньте, попийте водички та помийте руки
3.Укр.мова - зробімо пальчикову гімнастику
-Розгорніть тоненькі зошити з укр.мови. Від останньої роботи відступіть 1 лінійку вниз, а в другій напишіть:
- Сфотографуйте свою класну роботу і відправте мені у вайбер.
- Далі працюватимемо з Післябувариком. Знайдіть с.22 та виконайте завдання1.
- Завдання2 допоможе виконати Дмитрик.Пишіть олівчиком в Післябукварику:
- Завдання 3 виконайте самостійно!
Я вас дуууууууууже люблю і тому заключного тесту согодні не буде!!!
Відпочиньте, попийте водички та помийте руки
3.Укр.мова - зробімо пальчикову гімнастику
-Розгорніть тоненькі зошити з укр.мови. Від останньої роботи відступіть 1 лінійку вниз, а в другій напишіть:
1 квітня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: з'єднання букв ьо льо вьо рьо ньк еньк ськ ( все пишемо з маленької букви.)
- Перевіривши ваші роботи, роблю висновок, що багато з вас забули, коли ми вживаємо велику букву. Отож, перегляньте зображення та пригадайте:
- Перевіривши ваші роботи, роблю висновок, що багато з вас забули, коли ми вживаємо велику букву. Отож, перегляньте зображення та пригадайте:
З нового рядочку посередині запишіть слово
Диктант
Диктант диктуватиме Ліза. В потрібному місці ставте на паузу.
- Відпочиньмо!Потанцюйте!!!
- Далі працюватимемо з Післябувариком. Знайдіть с.22 та виконайте завдання1.
- Завдання2 допоможе виконати Дмитрик.Пишіть олівчиком в Післябукварику:
- Завдання 3 виконайте самостійно!
Я вас дуууууууууже люблю і тому заключного тесту согодні не буде!!!
Вівторок 31.03.2020р.
Розпочинаймо наш день із ранкової руханки:
1.Читання: Послухайте казку, яку підготувала Єва
- Ви вже здогадались,про яку букву ми будемо розмовляти?
- Так, сьогодні пригадаємо все про букву "Ґ"
Розгорніть жовтий підручник на с.20 та прочитайте склади у завданні та слова у завданні 2.
Спробуйте знайти підпис до малюнку у завд.2
ГЕРДАНИ АБО ДРАБИНКИ – НАЦІОНАЛЬНІ ПРИКРАСИ З БІСЕРУ З ОРНАМЕНТАМИ ТА РІЗНОМАНІТНИМИ ВІДТІНКАМИ. ЗДАВНА В УКРАЇНІ ЖІНКИ ПРИКРАШАЛИ ТАКИМИ АЖУРНИМИ КІЛЬЦЯМИ ГОЛОВУ ТА ШИЮ, А ЧОЛОВІКИ – КАПЕЛЮХИ.
- Перейдімо до читання завдання 3 на с.20. У цьому нам допоможе Яночка?
- Тепер, будь ласка, кожен прочитайте вголос цей текст.
- Доберіть до тексту заголовок.
- Дайте відповіді на такі запитання:
про кого йдеться в тексті?
Ґудзики ростуть на дереві?
Чому ґава посадила ґудзик у ґрунт?
Чому кажуть:"Людей слухай, а свій розум май"?
А наша Софійка трактує цей вислів так:
А наша Софійка трактує цей вислів так:
Кому б ви порадили бути мудрішим?
- На с.21 у завданні 1 складіть реченняз кличками тварин та іменами. У вас має вийти 6 речень. У тоненькому зошиті з читання ( з лісовими звірятами) відступіть 4 клітинки вниз і запишіть ці речення. Кожне речення записуйте з нового рядочку.
Ось,які речення склали Артур і Тіна:
-Прочитайте слова з вправи 2 на с.21.
ДОВІДНИЧОК:
Дзиґа- іграшка.
Дзиґлик - стільчик.
Дзиґарі - годинник.
Дзиґарик - кишеньковий годинник.
- Послухаймо Вероніку,яка прочитає завдання 3 на с. 21:
- А тепер самі прочитайте цей текст.
Гарно попрацювали, відпочиньте, попийте водички та помийте руки.
2.Математика - налаштуймо наш мозок на плідну роботу:
У тоненьких зошитах відступіть 4 клітинки вниз та посередині запишіть:
Ось,які речення склали Артур і Тіна:
Пропоную переглянути мультфільм:
-Прочитайте слова з вправи 2 на с.21.
ДОВІДНИЧОК:
Дзиґа- іграшка.
Дзиґлик - стільчик.
Дзиґарі - годинник.
Дзиґарик - кишеньковий годинник.
- Послухаймо Вероніку,яка прочитає завдання 3 на с. 21:
Гарно попрацювали, відпочиньте, попийте водички та помийте руки.
2.Математика - налаштуймо наш мозок на плідну роботу:
У тоненьких зошитах відступіть 4 клітинки вниз та посередині запишіть:
31 березня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: запишемо найменше двоцифрове число. Здогадались яке? Це число 10. Та виберіть "королеву" серед написаних.
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: запишемо найменше двоцифрове число. Здогадались яке? Це число 10. Та виберіть "королеву" серед написаних.
З нового рядочку запишіть : Математичний диктант
та запишіть все, що диктуватиме Ліза.
- З нового рядочку запишіть числа від 10 до 20 в прямому і зворотному порядку:
( червоним кольором) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
( зеленим кольором) 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10
- Розгляньте завдання 2 на с.164
- Завдання 3 на с. 165 виконайте усно, а завдання 4 на с.165 запишіть у зошит з нового рядочку.
- Завдання 5 на с. 165 теж запишіть у зошит.
- Розв"яжіть задачі у завд.6 на с. 166 і всю класну роботу сфотографуйте мені у вайбер
Гарно попрацювали. Відпочиньмо!
3.Укр.мова - попрацюйте в жовтому зошиті на с. 11-13. В тоненьких зошитах з укр.мови відступіть 1 лінійку вниз і посередині запишіть:
31 березня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка: написання великої та малої літери "Ґ"
З нового рядочку - списати п"ятий абзац із вправи 3 на с.20( із жовтого підручника)
Діти,нагадую,що зараз КАРАНТИН.Повторіть правила поведінки під час карантину та подивіться мультик
Виконай заключний тест цього дня:
Понеділок 30.03.2020р.
Розпочнімо наш ранок,як зазвичай,з ранкової гімнастики.Перейдіть за посиланням: https://www.facebook.com/386631031507866/posts/1527840064053618/
1.ЯДС- переглянь,будь ласка, відео
- Поясніть вислів "Ми відповідаємо за тих,кого приручили".
- Кого серед хатніх улюбленців уважають другом людини?
- Як потрібно доглядати за домашніми улюбленцями?
-Попрацюй в підручнику на с.56.
- Сьогодні урок буде незвичайним, адже мені допомагатимуть ваші однокласники. Отож, Ліза Левчук підготувала корисну інформацію про те,як доглядати домашніх улюбленців. Перегляньте відео:
Дякую, Лізонько, за допомогу!!!
- Тепер ми з вами послухаємо цікаві факти про тварин, які підготував Артем Боярчук:
Дякую, Артемко!
-А тепер час трішки відпочити! Пропоную переглянути інсценізацію вірша "Кіт і мишки" у виконанні Софійки та її сім'ї:
- Пропоную вам, діти, сфотографуватися зі своїм домашнім улюбленцем і відправити світлину мені у вайбер. А я створю фотоколаж та виставлю у розділі " Фотоальбом", щоб ми всі змогли побачити наші фотографії.
- Опрацюйте в зошиті с.8 -10,а в підручнику с.57.
2.Укр.мова - Перегляньте, будь ласка, відео
Підготуйте тоненкі зошити з укр.мови. Пригадайте про правила постави під час письма:
30 березня
Класна робота
На новому рядочку пропишемо каліграфічну хвилинку:
Я я Яя Я я Яя ( "Я" велика, "я" маленька і з'єднання великої і маленької "Я" - і так цілий рядок)
Розгорніть підручник на с.18 і виконайте вправу 2 (встановити послідовність запікання яблука та записати це у зошит).Пам'ятайте, що кожне нове речення пишеться з великої букви.
Відпочиньмо!
З нового рядка посередині запишіть слово : Диктант
Сьогодні вам буде диктувати диктант Маша. Отож, будьте уважними! Вмикайте відео!
Після написання, сфотографуйте роботу і відправте мені у вайбер
3.Читання - у підручнику на с.18 та 19 прочитай та виконай завдання у грі https://learningapps.org/display?v=pte1pmm8520
Виконай заключний тест цього дня:
https://docs.google.com/forms/d/1IT1WtVhcSyJ6PIInCh_J772XckEfDxwSChMx24X8Dlw/edit
2.Укр.мова - Перегляньте, будь ласка, відео
Відступіть від попередньої роботи 1 лінійку вниз і посередині напишіть :
30 березня
Класна робота
На новому рядочку пропишемо каліграфічну хвилинку:
Я я Яя Я я Яя ( "Я" велика, "я" маленька і з'єднання великої і маленької "Я" - і так цілий рядок)
Розгорніть підручник на с.18 і виконайте вправу 2 (встановити послідовність запікання яблука та записати це у зошит).Пам'ятайте, що кожне нове речення пишеться з великої букви.
Відпочиньмо!
З нового рядка посередині запишіть слово : Диктант
Сьогодні вам буде диктувати диктант Маша. Отож, будьте уважними! Вмикайте відео!
Після написання, сфотографуйте роботу і відправте мені у вайбер
3.Читання - у підручнику на с.18 та 19 прочитай та виконай завдання у грі https://learningapps.org/display?v=pte1pmm8520
Виконай заключний тест цього дня:
https://docs.google.com/forms/d/1IT1WtVhcSyJ6PIInCh_J772XckEfDxwSChMx24X8Dlw/edit
Завдання на час карантину
( 12.03-03.04)
1.Читання-підр.с.14-15,читати,тексти переказувати,виконати завдання.
Жовтий зошит с.8
2.Укр.мова-Післябукварик с.15
3.Математика-в тоненьких зошитах відступити 4 клітинеи вниз,10 вправо і написати слово "Задача" ,та з підручника на с.153 виконати завд.5(з записом умови).Друкований зошит с.28-29
П'ЯТНИЦЯ 13.03.2020
1.ЯДС-підр.с.46-48,друк.зош.с.54-57.
Переглянути мультфільм "Смішарики.Виправне харчування"
2.Математика-підр.с.156 завд.6 ( простим олівчиком в підручнику виконати) та завд.7 ( виконати на чорновику без запису умови)
3.Трудове-допомогти батькам прибрати вдома перед вихідними
ПОНЕДІЛОК 16.03.2020
1.ЯДС - підр.с.49-52, друк.зошит ( частина 4) - с.1-3
Прослухайте казку
2.Укр.мова - Післябукварик с.16-17.У тоненьких зошитах відступити одну лінійку вниз і з Післябукварика зі с.16 списати другий абзац
Трішки відпочинь та виконай вправу з нейробіки для того,щоб твій мозок краще працював
3.Читання - підручник с.16, читати. Друкований зошит с.9.В тоненький зошит зробити звуко-буквенний аналіз слів: вулиця, площа, парк.
Нагадую,що зараз КАРАНТИН.Тому,дотримуйся елементарних правил поведінки:
1.Без нагальної потреби не виходь з дому.
2.Гуляй лише з батьками у місцях,де нема скупчення людей(парк)
3.Не ходи по магазинах,торгових та розважальних центрах.
4.Дотримуйся правил особистої гігієни: часто мий руки,кашляй,затуляючи ротик.
Пропоную цікаву вправу доя миття рук:
ВІВТОРОК 17.03.2020р.
1.Читання - підручник с.17
Прочитай вірш і запам"ятай слова із буквою "М"
Морозець малює мальви
Для Мишка і Мирослави.
Помережені смерічки
Намалює для Марічки.
Море, шторм і моряка —
Для Миколки-малюка.
2.Укр.мова - Переглань відео
- Пригадай, в яких словах ми пишемо велику букву?
- Які імена існують на букву М?
- За допомогою інтернету відшукай назви українських міст на буку М
- Склади речення із 4 слів, одне з яких буде власною назвою і починатиметься з М ( іменем, прізвищем, назвою міста або річки).Запиши його в тоненький зошит, відступивши від попередньої роботи 1 лінійку вниз.
- Пройди тест та отримай бали
3.Математика - Опрацюйте підручник с.156-158.
Перегляньте відео
Виконайте завдання в друкованому зошиті на с.32, завд.1, с.33,завд.3
Перегляньте відео:
Пограй у гру "Перший мільйон"
https://learningapps.org/view4582115
Нагадую,що зараз КАРАНТИН.Тому,дотримуйся елементарних правил поведінки:
1.Без нагальної потреби не виходь з дому.
2.Гуляй лише з батьками у місцях,де нема скупчення людей(парк)
3.Не ходи по магазинах,торгових та розважальних центрах.
4.Дотримуйся правил особистої гігієни: часто мий руки,кашляй,затуляючи ротик.
Пропоную цікаву вправу доя миття рук:
СЕРЕДА 18.03.2020
1.ЯДС -
перейди за посиланням та пограй у гру
https://learningapps.org/display?v=psk76p72a20
- Прочитай підручник с.53, які матеріали тобі знадобляться сьогодні?
- Створи картину "Моя сім'я" за зразком у підручнику або за власним задумом та відішли свілину своєї роботи мені на вайбер
2.Математика :
- Порахуймо десятками до 100 у порядку зростання. Я почну, а ти продовж : 10, 20, 30...,...,...,70,...,...,100.
- А тепер десятками, тільки у порядку спадання: 100, 90, ..., ..., ..., 50, ..., ...,...,10.
- У підручнику на с.159 вивчи правило Довідничка.
- Розкажи батькам, що таке круглі числа.
- У друкованому зошиті на с.33 виконай завдання 1 - порівняй числа.
- У друкованому зошиті виконай завдання 2 ( верхнє) на с.34
- У підручнику на с.159 виконай завдання 6 та 7 усно.
Переглянь відео
3.Укр.мова - Підготуйте чернетки, ми будемо писати диктант.Відео у потрібному місці ставте на паузу, щоб встигати записувати. Зроби фото своєї роботи і скинь мені у вайбер для перевірки.
4.Малювання -
Перейдіть за посиланням та зробіть "Дерево сезонів"
https://vseosvita.ua/library/derevo-sezoniv-no3-60271.html
Нагадую,що зараз КАРАНТИН.Тому,дотримуйся елементарних правил поведінки:
1.Без нагальної потреби не виходь з дому.
2.Гуляй лише з батьками у місцях,де нема скупчення людей(парк)
3.Не ходи по магазинах,торгових та розважальних центрах.
4.Дотримуйся правил особистої гігієни: часто мий руки,кашляй,затуляючи ротик.
Пропоную цікаву вправу доя миття рук:
Четвер 19.03.2020
1.Читання -
пограй у гру
https://learningapps.org/display?v=p7cmmgd0v20
- Сьогодні будемо говорити про кошенят, котів та кішечок.Дізнаємося багато цікавого про них.
Перегляньте відео
"Біла, Синя та інші..."
- Якого кольору була шубка у киці?
- Про що мріяла синя киця?
- Чи здійснилася мрія синьої киці?
- Як ви гадате, це вірш, оповідання чи казка?
Запиши враження від цієї книжки у бланку
Відпочиньте та виконайте фізкультхвилинку:
2.Укр.мова - Післябукварик с.18, завд.1,2,3
3.Математика - підручник с.160, впр.1,2,3,4 ( усно) .Завдання 5 на с.161у чернетці написати задачу з умовою.
П'ятниця 20.03.2020р.
1.ЯДС- Попрацюйте з підручником с.54:
- Розгляньте малюнки. Як розподілено обов'язки членів родини?
-Які ваші обов'язки в сім'ї?
- Чи завжди ви їх виконуєте?
- Хто вам допомагає?
А тепер виконайте таке завдання: ХЛОПЧИКИ складають перелік обов'язків батьків, а ДІВЧАТКА - обов'язки дітей.
Попрацюйте журналістами. Попросіть у батьків диктофон та візьміть у них інтерв'ю.Відповіді повинні бути повними реченнями.
Перелік запитань:
- З ким ти живеш?
- Хто найстарший у вашій родині?
- Хто наймолодший у вашій родині?
- Хто ти для бабусі?
- Хотілося б дізнатися, як ти дбаєш про своїх близьких?
Народ склад багато прислів'їв про сім'ю.Прочитай:
- Вдома і стіни допомагають.
- Дружна сім'я гору зрушить.
- Вся сім'я разом, так і душа на місці.
- В гостях добре, а вдома найкраще.
- В хорошій сім'ї хороші діти ростуть.
- Дерево тримається корінням, а людина - сім'єю.
Вивичи 3 прислів'я напам'ять.
2.Математика -
- Діти, полічіть десятками у порядку зростання.
- А тепер пограйте у гру:
У підручнику на с. 162 виконай усно завдання 1. У тоненькому зошиті з математики відступи 4 клітинки вниз та запиши і обчисли приклади із впр.2 на с.162 ( ті, що під Довідничком).У тебе має вийти 2 стовпчики по 4 приклади в кожному. НАГАДУЮ, що між совпчиками відступаємо три клітинки.
- Завдання 3,4,5,6 з підручника виконай усно, а відповіді простим олівчиком ЛЕГЕНЬКО запиши біля завдань прямо у підручнику.
- Ви вже багато знаєте, от тепер і перевіримо.Тільки НАЙРОЗУМНІШІ зможуть виконати це завдання і написати відповідь мені у вайбер!!!))А від мене отримаєте ЦУКЕРОЧКУ!!!!Отож, спробуйте виконати завд.7 на с.163 підручника
3.Трудове -
Вийшовши з карантину, ми прикрасимо наші двері в клас красивими квітами. Для цього потрібна ваша допомога. За допомогою відео виготов 2 квітки різних розмірів та принеси до школи,коли відновиться навчання. Обирай пастельні кольори
А тепер пройдіть підсумковий тест до 22 години
Не забувайте,що щараз період карантину.Чітко виконуйте всі правила:
Цього тижня ви багато працювали, були розумними, кмітливими, наполегливими!!!
Я пишаюся кожним!!!
Дорога шкільна родино,
з 23.03 і по 27.03-канікулярний тиждень.
Тому,у моєму блозі домашніх завдань не буде.
Проте,я дам вам 1 завдання на весь тиждень і воно полягає у такій ідеї: за цей тиждень прочитати якусь круту сучасну дитячу книжку( можна онлайн) або грати якусь навчальну гру,а тоді зняти рекламний ролик-прорекламувати цю книгу або гру своїм однокласникам так,щоб її захотіли прочитати-пограти інші.За найкреативніше відео на учня чекатиме приз( батьківський комітет придумає щось крутезненьке).Відео скидати мені в пп до неділі 29. 03. 2020р. Думаю,ви,батьки,підтримаєте дітей і допоможете їм у цьому проекті))))
Бажаю всім перемоги!!!!
Велике дякую. 2 клас ???
ВідповістиВидалитиПрацюю з першим класом, тому завдання тільки ці
ВидалитиЩиро дякую Вам !!!! Дуже сподобались цікаві методи дистанційного навчання !
ВідповістиВидалитиДякую за гарні слова.Користуйтесь
Видалити